ARENA ROMANIA a luat ființă în anul 1998 din considerentul că și în România este necesar ca un brand conducător pentru sporturile de apă să fie prezentat.

Brandul și societatea s-au dezvoltat de-a lungul anilor, la ora actuală fiind prezentă în majoritatea orașelor din țară cu întreaga gamă de produse care fac parte din colecție.

ARENA ROMANIA este sponsorul Federației Române de Natație și Pentatlon Modern, fiind partenerul oficial al acesteia cât și al echipei de 5 ori campioană națională la polo CSM Digi Oradea.

La ora actuală societatea dezvoltă relații de cooperare cu majoritatea cluburilor sportive afiliate Federației cât și cu liceele sportive cu profil sportiv înot, polo, etc. , fiind prezentă și în centrele acvatice din țară în mod direct sau prin colaboratorii cei mai importanți din diverse orașe.

 

 

VIZIUNEA  NOASTRĂ

ARENA este o marcă autentică în sport.

ARENA a devenit o marcă de referință în rândurile sportivilor de top, precum și pentru iubitorii de sporturi de apă din întreaga lume, în termeni de echipamente de top pentru înot performant cât și îmbrăcăminte.

ARENA deține cheia în puterea abilității de a folosi pârghia dintre experiență și competență în dezvoltarea costumelor de natație pentru competiție, înțelegerea profundă a nevoilor consumatorilor, a pieței și a scenariului de competitivitate cât  și continuă investiție în cercetare și înnoire , în dezvoltarea produselor de cea mai bună clasă.

 

ISTORIC  ARENA

 

Focul de start – Ce a primit Arena (1973)

Brandul Arena a fost creat de catre vizionarul în materie de sport Horst Dassler, Președinte al Adidas Franța și fiu al fondatorului Adidas. În timpul Jocurilor Olimpice din Munchen în 1972, Dassler  a fost prezent când Mark Spitz a câștigat cele 7 medalii de aur intrând în istorie. Dassler, împreună cu restul lumii, erau in extaz, deoarece Splitz nu numai că a câștigat cele 7 medalii de aur dar în același timp a stabilit 7 noi recorduri mondiale.

Știind ca Spitz tocmai le-a dat fanilor o bucățică din rafinamentul său în înot, Dassler a început să facă planuri pentru o companie dedicată sportului în apă. După Jocurile Olimpice multe companii i-au solicitat girul lui Spitz dar acesta, în cele din urmă a decis sa facă echipă cu Dassler pentru a crea noul brand de costume de natație de înaltă performanță: ARENA.

 

 

Ritmul viitor ARENA stabilit încă de la începuturi (anii 1970)

În 1973 Arena a lansat prima sa linie de costume de natație pentru competiție denumită Skinfit :cea mai nou țesătură ultra-ușoară cântărind doar 18 grame, a fost proiectată pentru a fi ca o a doua piele pentru înotător.

În anul următor, Arena a semnat primul contract de sponsorizare cu înotătoarea australiană  Shane Gould.  Gould a fost varianta feminină a lui Spitz la jocurile Olimpice din Munchen, câștigând 5 medalii individuale olimpice. Lucrând în colaborare cu Gould, in 1974 Arena a dezvoltat Colecția Feminină de constume de natație  Shane Gould.

Dassler știa că, cheia succesului mărcii constă în susținerea sportului,  deci în pregătirea pentru  următoarele Jocuri Olimpice Arena a început să semneze cu alți atleți individuali care puteau excela în sportul în apă, stabilind noi recorduri. Membri ai Echipei de Elită Arena au inclus numeroși campioni mondiali  ca Mark Splitz (USA), Novella Calligaris (ITA), Steve Furniss (USA), David Wilke (UK), Shirley Babashoff (USA), Gary Hall (USA), Klaus Dibiasi (ITA), Ulrika Knape (SWE) și Maxine „Miki” King (USA).  Munca grea depusă de ambele părți, atât atleți cât și Arena , pentru pregătirea Jocurilor Olimpice de la Montreal a fost răsplătită cu 44 medalii olimpice.

 

ARENA  - Cap de listă (anii 1980)

Obișnuindu-ne ca fiind pe locul I,  în 1980 Arena a introdus costumele de natație FLYBACK . Flyback a fost primul costum de natație pentru competiție  cu 2 bretele subțiri pentru a crea o deschidere mai mare pentru umeri și spate, pentru a oferi înotătorilor posibilitatea cât mai mare de mișcare. La Jocurile Olimpice de la Seoul din 1988, cel mai nou membru al Echipei de Elită Arena Matt Biondi a devenit cel de-al II lea înotător care a câștigat 7 medalii la o olimpiadă (5 medalii au fost de aur iar 4 medalii au fost pentru doborârea recordului mondial (la timpi).

 

Unghiul de Atac – Atleții continuă să fie Cheia ARENA  (anii 1990)

 

La începutul anilor 1990 Arena era gata sa lanseze noua tehnologie AQUARACER. Aquaracer a fost proiectat pentru „alunecarea” înotătorilor prin apă, datorate finisajelor sale netede suplimentare, cu libertate maximă de mișcare. In anul1997 Echipa Arena Design și Dezvoltare a realizat din nou, lăsând fără cuvinte competitorii, cu tehnologia X-FLAT , o țesătură mai subțire, mai fină și mai ușoară decât Aquaracer-ul.  În același timp, Echipa de Elită Arena a continuat să recruteze noi talente ale natației ca Alexander Popov și Franziska van Almsick, doi înotători de renume mondial dominanți ai înotului anilor 90.

 

CURSA – Arena pregătită pentru înot pe distanță (anul 2000 și viitor )

Arena este condusă spre a trece peste orice limită și de a da lumii o nouă tehnologie : POWERSKIN (2000), POWERSKIN X-Treme (2004), POWERSKIN R-evolution, POWERSKIN R-evolution+ (2008) si  POWERSKIN X-GLIDE (2009) . Tehnologia Powerskin a devenit steagul a celei mai noi generații a competițiilor de elită a  costumelor de natație full-body. Gama Powerskin  a câștigat privilegiul de a însoți cei mai mari campioni pe podium la cele mai prestigioase competiții de natație din Europa și din lume. Și astăzi sunt cele mai preferate costume de natație  pentru un mare număr de campioni internaționali ai natației ca Alain Bernard, Aaron Peirsol, Cesar Cielo, Milorad Cavic, Laszlo Cseh, Inge Dekker, Lotte Friis și lista continuă.

 

GRUPUL ARENA ASTĂZI

 

PREZENTARE AFACERE

 

Arena este lider global pe piața articolelor de sport pentru apă.

Arena a dezvoltat și comercializat produse pentru înotători și iubitorii de sport în apă și este recunoscută ca una din mărcile premium pentru cel mai performant echipament de înot si îmbrăcăminte.

De-a lungul ultimilor 35 de ani Arena a insistat pe o puternică dezvoltare în proiectare , producție și marketing cu accent special pe segmentul Pool Line (Bazin), dezvoltând totodată gradual si segmentul Leisure&Beachwear (Lejer&Plajă).

 

STRUCTURA GRUPULUI  ARENA

 

 

 

ARENA PREZENTA ÎN LUME & PIEȚE

 

Brandul Arena este prezent în 80 de țari în lume.

Grupul deține și conduce brandul în 70 de țari, operând prin diferite moduri de distribuție, în funcție de factori istorici și strategici:

-        prezența directă prin comercianți subsidiari în Italia și Franța (de asemenea având Belgia și Luxemburgul) și Germania (cu Austria);

-        prezența indirectă  prin o rețea de parteneri de afaceri (distribuitori și licențiați) în 64 de țări.

În 10 țări din Estul Îndepărtat (Japonia, China, Korea și alții) Brandul este prezent prin Descente , un jucator mondial în articole sportive cu sediul în Japonia.


Top